GISSA VA JA GJORDE PÅ SPORTLOVET TYP ASCOOL

måste ba berätta va jag gjorde första dagen på sportlovet!?!?!?!!!!!11111one
först så logga ja in på wow
och sen ba
från ingenstans
kom de nån jävla allianceboss och BA PEWPEPWPEPWEPPPWPWW och alla ba VA ERE SOMM HÄÄÄÄÄNDERRRRR
o ja ba chillout
i got it
först
kastade ja en fet rend
och sen
bladestormade jag
och sen
ba
heroic strike
heroic strike
heroic strike
heroic strike
slam
heroic strike
heroic strike
heroic strike
BLADESTORM
hämta glass
heroic strike
BOSSEN E TYP PÅ 50% HP ALLA BA SHIET LIKSOM VA HÄNDER JA BA SHIT MÅSTE RINGA OLIVIA
ringer olivia
heroic strike
heroic strike heroic trike
ringa mamma
hon börjar bitcha om svenska läxan så jag gör en heroic strike på henne fast ja har sweeping strikes på så ja träffar bossen samtidigt ( waste no time )
hämta mer glass
heroic strike i ungefär tjugo min till
bossen dör
end of story
world of warcraft <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0