en lista på saker jag kommer och inte kommer skriva om i min blogg.

Saker jag inte kommer skriva om.
. roliga saker
. intressanta saker
. politik
. sport
. skola
. filosofi
. små snoppar
. stora snoppar
. medelsmå snoppar
. snea snoppar
. raka snoppar
. små snea snoppar
. medelsmå snea snoppar
. stora snea snoppar
. små raka snoppar
. svarta snoppar
. vita snoppar
. bruna snoppar
. könshår
. mens
. efterblivna hästar
. vanliga hästar
. hästar med aids
. aids
. michael jackson
. små snoppar
. gayporr
. djurporr
. tecknad porr
. shemaleporr
. shemales med små snoppar
. shemales med stora snoppar
. shemales med mellanstora snoppar
. efterblivna hästar med små snoppar
. efterblivna hästar med stora snoppar
. fula brudar
. halvfula brudar
. skitfula brudar
. snygga killar
. fula killar
. halvsnygga killar
. svarta killar
. vita killar
. bruna killar
. bruno
. din pappa
. din bror
. dina manliga kusiner
. dina inavlade manliga kusiner
. bokrecensioner
. bajsporr
. fisporr
. kissporr
. inne och utelistor
. ut och in listor
. listor
. långa listor på saker jag inte ska ha med i min blogg
. små snoppar
. jättesmå aidssnoppar med klamydia


Saker jag ska ha med i min blogg

som ni märker har jag bara utelämnat några få saker i min inte skriva lista och dom är :

. porr
. datorspel
. snygga b-rudar
. vaginor
. sprithävning
. tråkiga saker
. pungkulor
. efterblivna hästar med aids
. din mamma
. din syster
. dina inavlade kvinnliga kusiner


Kommentarer
Postat av: Olle

seriöst... wtf? du är så wierd älskling <3

2010-10-06 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0