SITTER I SKRIVSTUGAN MED BOIJSEN Å OLLE

för det första tänker jag kommapå en ny hälsningsfras. inte CHA CHA bloggen,inte hej mina söta läsare utan en mycket mer prestigefylld hälsningsfras. tänkarhatten kom på och jag bestämde mig för att " var hälsad bloggvirke" är den bästa och sexigaste. aa sitter då i skrivstugan som inte är en stuga alls utan en datorsal. funderar på att stämma skolan för falsk marknadsföring. ibland blir jag sur när jag ser killar osm går i ettan som ser ut att vara p12or. nu screenar ena p12an boijsen. han bara sitter och stirrar på hans skärm. jag tror han har aids. han kollar fortfarande. det har gått 2 minuter. jag är säker på att han har aids nu. nu kom det in  en fjortizboy. han har klamydia det ser man på hans hår. det skriker " HÅLL ER BORTA JAG HAR KLAMYDIA ". olivia äter kycklingmackaoch nu kom det 2 tjockis emos och en svart b-rud. dom var fula. det står FRASA MED MORKI på ett papper och så är det 6 fula snubbar som posar. inte okej. den här regel lappen står på en tavla " SKRIVSTUGAN- skrivstugans datorer är avsedda för skolarbete. det är aldrig ok att sitta med spel facebook eller annat när andra behöver datorerna för skolarbete. när alla datorer i skrivstugan e upptagna får man ändas använda datorerna till skolarbete. BREAKING THE LAW BREAKING THE LAW BREAKING THE LAW. olivia fick 5000 på robot unicorn attakc. hon är sämst så nu ska jag slå henne.

VAR HÄLSAD BLOGGVIRKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0