var hälsad bloggvirke!

idag var det ingen ljudlektion  så jag gick hem och då satt min b-rud och spelade sims 3. jag körde bort henne från datorn, slog henne lite så hon vet var skåpet ska stå. köpte kex och dricka men hon får inte smaka för hon var inte i köket när jag kom hem och eftersom hon inte vet var skåpet ska stå måste jag visa henne. jag släpade ut henne i håret och visade tydligt var skåpet stod någonstans. sen släpade jag ut henne i köket och fick henne att laga maränger. hon visste inte hur man gjorde maränger så jag spinkickade henne mellan benen, drog ner henne till skåpet och stängde in henne där. nu sitter hon där.

Kommentarer
Postat av: Olle

Sen gjorde jag dig på sims och dränkte dig i fiskdammen, sedan stängde jag in ditt lik i ett blått skåp. Vem vare som pwnade?!

2010-10-14 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0